1. Condiție obligatorie pentru executare de către superbaloane.md a serviciilor prestate este acceptarea și
    utilizarea de către părți a normelor stipulate de către Superbaloane.md.
  2. Prestator servicii: Digital Company SRL,  IDNO: 1020600018495, Alba Iulia 89 of.1, tel:+37379021043
  3. Prestăm servicii de:
    • crearea compozițiilor  din baloae  pentru orice ocazii;
  4. Serviciile "crearea compozițiilor  din baloae  pentru orice ocazii, vânzarea și livrarea produselor adiacente"
    necesită achitarea în integral.
  5. Exemplele de lucrări și mărfuri de pe site sunt doar câteva exemple. Fiecare compoziție din baloane  are
    caracter individual și poate să difere prin culoare, exterior, mărime, etc. Sunt posibile schimbări în număr, asortiment, în
    dependență de stock și alți factori. 
  6. În caz că nu cunoașteti adresa destinatarului, ne comunicați numărul de telefon la care poate fi apelat.
    Împreună cu el fiind stabilită data, locul și ora livrării. Dacă destinatarul refuză să primească compoziția din orice motiv, livrarea se
    consideră executată și banii nu se restituie.
  7. Dacă clientul nu este mulțumit cu executarea comenzii, sau cu calitatea produselor livrate, vă rugăm să vă
    adresați în termen de 24 ore din momentul livrării. Baloanele obijnuite, din latex, umflate cu heliu, in mod normal plutesc in aer in jur de 8 – 12 ore. (in functie de calitatea baloanelor din latex sau marimea lor, sau chiar in functie de sfoara cu care sunt legate)
  8. Achitarea serviciilor se efectuează de cumpărător în avans în mărime de 100% (o sută de procente) din costul
    serviciilor alese, prin orice mijloc ales din rubrica "Mod de plată" de pe site, sau propus de operator. 
  9. Răspunderea superbaloane.md  în urma pretențiilor asupra serviciilor sau îndeplinirii
    lor se limiteaza doar la suma achitată de cumpărător.
  10. În caz că apar modificări în comandă sau doriți să adăugați careva produse suplimentar, sau modificați
    textul de felicitare, trebuie sa ne preveniți cu apel, email sau la oficiu cu minim 4 ore (în regim de lucru) pentru Chișinău; și 10
    ore pentru restul Moldovei. În cazul nerespectării regulei date și revenirea cu modificări cu o ora preventiv, nu ne asumăm
    răspunderea de îndeplinire a modificărilor date. Dacă titularul anunță doar cu 3 ore preventiv modificarea buchetului din comandă, el
    va trebui să fie achitat 100%.
  11. În cazul anulării comenzii (nu mai mult de 24 de ore), garantăm returnarea banilor achitați. Taxa bancară va
    fi dedusă din suma returnată.
  12. Livrarea în mun. Chișinău, precum și în suburbiile acestuia, se efectuează în decurs de 2 ore după plasarea
    și achitarea comenzii. În restul raioanelor Moldovei, livrarea poate fi efectuată minim după 6 ore după plasarea și achitarea
    comenzii. Livrarea se efectuează în intervalul de ore indicat de dumneavoastră pe parcursul completării comezii pe site,
  13. La executarea comenzii cu livrare în hoteluri, campinguri,etc. Cumpărătorul indică numărul apartamentelor și
    numele de inregistrare a destinatarului (sau un grup, de exemplu – domnul și doamna). Comanda în hotel poate fi livrată doar până la
    recepție. Deoarece în multe hoteluri nu este permisă trecerea serviciilor de livrare mai departe de recepție, livrarea la recepție pe
    data stabilită se consideră ca comandă executată. Nu răspundem pentru intârzierea comenzii sau imposibilitatea livrării ca urmare a
    adresei greșite a hotelului, sau a plecării mai devreme a destinatarului din hotel, shimbării numarului apartamentelor etc.
  14. Exactitatea livrării depinde de datele despre destinatar, pe care D-voastră ni le puneți la dispoziție. De
    acea, vă rugăm să îndepliniți atent ancheta, și dacă este nevoie să menționați în comentariile comenzii datele specifice (codul de la
    ușa scării, în care departament lucrează etc.).
  15. Fiecare cumpărător (cu livrare) trebuie să indice adresa exactă a destinatarului. În cazul în care titularul
    nu cunoaște adresa de livrare, noi apelăm destinatarul pentru a afla adresa livrării. În cazul oferirii de date greșite sau incomplete
    necesare pentru executarea livrării, lipsa destinatarului la adresa indicată, titularul este anunțat despre schimbările apărute în
    statutul comenzii, destinatara va fi apelată pentru a concretiza corectitudinea datelor de livrare, și în cazul în care destinatara e
    la altă adresă, buchetul va merge cât mai curând posibil la adresă noua, doar după ce titularul va achita suma pentru livrarea
    repetată:
    • *59 lei-costul pentru oraș;
    • *Pentru celelalte destinații livrarea repetată constituie suma livrării
      inițiale;
    • În cazul în care destinatarul nu este la adresa indicată și (sau) nu este
      disponibilă, compoziția revine înapoi la companie. Pe parcursul a 24 ore dacă nu găsim destinatarul chiar și cu ajutorul
      titularului, comanda se consideră livrată și banii nu se restituie.
  16. Realizarea, precum și expedierea pozei la livrare, se efectuează doar cu acordul persoanei destinatare.
  17. Cumpărătorul se obligă, în momentul oferirii informațiilor necesare executării comenzii, să respecte normele
    legislației în vigoare. (Exemplu: de a nu folosi în textul felicitării lexic nenormativ, să nu folosească serviciile magazinului ca
    mită, să nu folosească lucrătorii serviciului de livrare pentru pătrunderea în locuri cu acces interzis sau alte încălcări.
  18. Cumpărătorul are obligația de a respecta legea și de a oferi date veridice în timpul plasării comenzii.
  19. Procedura și termenii de reântoarcere a banilor depinde de ce metodă de plata ați ales. Dacă metoda de plată
    a fost efectuată prin achitarea cu cardul, returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul căruia s-a
    efectuat achitarea.
  20. Anularea unei comenzi poate fi efectuată doar prin telefon sau la oficiu cu minim 5 ore în prealabil pentru
    comenzile în Chișinău și cu 24 ore în țară, și doar în cazul în care comanda nu a fost deja pregătită. Comenzile internaționale nu se
    anulează.
  21. Comenzile pentru aceeași zi și următoarea noapte se preiau până la ora 23:00.
  22. În cazul încălcării de către cumpărător a condițiilor date, Magazinul are drepul să oprescă îndeplinirea
    serviciilor, pâna la înlăturarea încălcărilor și compensarea daunelor suportate de magazin în urma acestora sau să rezilieze
    înțelegerea de prestare a serviciilor,  informând despre aceasta cumpărătorul pe adresa electronică oferită  la perfectarea
    comenzii.
  23. În zilele de sărbători ex. 14 februarie și 8 martie facem livrări în anumite intervale de ore stabilite de
    către companie. Acestea sunt: 7:00-12:00, 12:00-17:00, 17:00-23:00. Nu facem livrări în ore fixe. 
  24. În zilele de sărbători ex. 14 februarie, 8 martie, facem livrări doar în Chișinău, suburbii și în orașul
    Ialoveni.
  25. Ne intrând în contradicție cu stipulările de mai sus, magazinul se eliberează de răspundere în cazul
    neîndeplinirii condițiilor date, dacă aceasta survine ca urmare a fors-major-ului, inclusiv acțiunile organelor de stat, incendiu,
    inundații, cutremur de pamânt, alte calamități naturale, lipsa energiei electrice, lucrul instabil al rețelelor de calculator, greve,
    și alte cazuri, ne incluse în listă, ce pot influența asupra executării comenzii.
  26. Superbaloane.md nu poate fi penalizată pentru nerealizarea serviciilor adiționale
    gratuite precum: expedierea confirmării SMS a livrării, expedierea pozei la livrare pe adresa de email a clientului, livrarea cardului
    de felicitare.
  27. Respectând cerințele normelor legislative în Republica Moldova, compania își asumă responsabilitatea de a nu
    livra și a nu comercializa băuturi alcoolice persoanelor cu vârsta sub 18 ani și în intervalul de timp 22:00 - 8:00 tuturor.